Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Αλεξ/πολης: ΠΡΟΣΦΈΡΟΥΜΕ Αίμα για τους χρόνια Πάσχοντας!


ΠΡΟΣΦΈΡΟΥΜΕ Αίμα για τους χρόνια Πάσχοντας!
Οι ανάγκες τους σε αίμα,
είναι πολύ ποιο σημαντικές από τον φόβο σου!
Η Υπηρεσία Αιμοδοσίας βρίσκεται στο 3ο όροφο του Π.Γ.Ν. Αλεξανδρούπολης και σας υποδέχεται καθημερινά κάθε πρωί, από 08:30 έως 14:30.
Απογεύματα μόνο Τετάρτης – Σαββάτου – Κυριακής


17:30 έως 20:30.
Ακόμη, για καλύτερη εξυπηρέτηση των αιμοδοτών η υπηρεσία αιμοληψίας λειτουργεί και σε όλες τις αργίες, πρωί – απόγευμα,  08:30 έως 14:30  &  17:30 έως 20:30.

Σημαντική ενημέρωση
Με νέα οδηγία επιτρέπεται να δώσουν αίμα, όσοι ρυθμίζουν με χάπι, πίεση, χοληστερίνη, θυρεοειδή, τριγλυκερίδια, ζάχαρο, αν είναι ρυθμισμένο το τελευταίο εξάμηνο. 
Μην αμελείς, δώσε τώρα που μπορείς ! 





Δεν υπάρχουν σχόλια: