ΠΡΟΣΦΈΡΟΥΜΕ Αίμα για τους χρόνια Πάσχοντας!
Οι ανάγκες τους σε αίμα,
είναι πολύ ποιο σημαντικές από τον φόβο σου!
Η Υπηρεσία Αιμοδοσίας
βρίσκεται στο 3ο όροφο του Π.Γ.Ν. Αλεξανδρούπολης και σας υποδέχεται
καθημερινά κάθε πρωί, από 08:30 έως 14:30.
Ακόμη, για καλύτερη
εξυπηρέτηση των αιμοδοτών η υπηρεσία αιμοληψίας λειτουργεί και σε όλες τις
αργίες, πρωί – απόγευμα, 08:30 έως 14:30 & 17:30 έως
20:30.
Σημαντική ενημέρωση
Με νέα οδηγία επιτρέπεται
να δώσουν αίμα, όσοι ρυθμίζουν με χάπι, πίεση, χοληστερίνη, θυρεοειδή,
τριγλυκερίδια, ζάχαρο, αν είναι ρυθμισμένο το τελευταίο εξάμηνο.
Μην αμελείς, δώσε τώρα
που μπορείς !

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου