Την Παρασκευή 2 Αυγούστου
στις 9.00’ το πρωί, στο οικόπεδο του Στρατοπέδου «ΖΗΣΗ» της Αλεξανδρούπολης θα
τελεσθεί από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμο παρουσία
του Αρχηγού Γ.Ε.Σ. Αντιστρατήγου Γεωργίου Καμπά η θεμελίωση του νέου Ιερού Ναού
που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες του Στρατού και των περιοίκων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου