Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

Θεμελίωση νέου Ναού στην Αλεξανδρούπολη παρουσία του Αρχηγού ΓΕΣ


Την Παρασκευή 2 Αυγούστου στις 9.00’ το πρωί, στο οικόπεδο του Στρατοπέδου «ΖΗΣΗ» της Αλεξανδρούπολης θα τελεσθεί από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμο παρουσία του Αρχηγού Γ.Ε.Σ. Αντιστρατήγου Γεωργίου Καμπά η θεμελίωση του νέου Ιερού Ναού που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες του Στρατού και των περιοίκων.







Δεν υπάρχουν σχόλια: