Μεταξύ 19 – 23
Σεπτεμβρίου εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθεί το άνοιγμα των οικονομικών
προσφορών των 20 άγονων αεροπορικών γραμμών.
Τις γραμμές διεκδικούν η Olympic Air
της Aegean Airlines, η Astra Airlines από τη Θεσσαλονίκη και η Sky Express από
την Κρήτη.
Mέχρι στιγμής, αυτό που έχει γίνει
γνωστό είναι ότι η ΥΠΑ απέρριψε την τεχνική
προσφορά της Olympic Air για τέσσερις γραµµές (Κέρκυρα-
Άκτιο- Κεφαλονιά- Ζάκυνθος, Λήµνος- Μυτιλήνη- Χίος- Σάµος -Ρόδος, Ρόδος-
Κάρπαθος- Κάσος και Ρόδος- Κως- Κάλυµνος- Λέρος- Αστυπάλαια).
Συνοπτικά, οι 20 άγονες γραμμές, με ετήσια
μέγιστη επιδότηση ανά γραμμή (ευρώ), που έχει ορίσει η Υπηρεσία Πολιτικής
Αεροπορίας, είναι: Αθήνα - Αστυπάλαια 650.000, Αθήνα-Λέρος 1.000.000, Αθήνα -
Μήλος 1.000.000, Αθήνα-Νάξος 400.000, Αθήνα-Σητεία 500.000, Αθήνα-Κάλυμνος
600.000, Αθήνα-Σκύρος 12.000, Αθήνα-Σύρος 200.000, Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά
300.000, Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα 400.000, Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα 12.000,
Θεσσαλονίκη - Σκύρος 12.000, Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Ικαρία 700.000, Αλεξανδρούπολη - Σητεία 500.000, Άκτιο-
Σητεία 12.000, Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος 700.000, Λήμνος -
Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος 1.000.000, Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος 1.200.000,
Ρόδος - Κως - Κάλυμνος - Λέρος - Αστυπάλαια 700.000 και Ρόδος - Καστελόριζο
900.000.
Τα 20 άγονα δρομολόγια θα ανατεθούν την περίοδο από 1η Οκτωβρίου 2016 έως 30
Σεπτεμβρίου 2020.
Αρχικά οι άγονες γραμμές ήταν 28, αλλά
για 8 δρομολόγια (Αθήνα - Σκιάθος,
Αθήνα - Ζάκυνθος, Αθήνα - Πάρος, Αθήνα - Κύθηρα, Αθήνα - Κάρπαθος, Αθήνα –
Ικαρία, Θεσσαλονίκη - Χίος και Θεσσαλονίκη – Σάμος) εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για
μηδενικό οικονομικό αντιστάθμισμα, οπότε «απελευθερώθηκαν».
Φ. Φωτ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου