Η Ακαδημία των Πολιτών σας ενημερώνει ότι η διάλεξη
με θέμα:
"Η καριέρα μου κι εγώ. Συναισθηματική
διαχείριση σε περίοδο κρίσης" από τον Αθανασόπουλο Παναγιώτη, Σύμβουλο
Επαγγελματικής Ανέλιξης θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14
Φεβρουαρίου και ώρα 17:00 στην αίθουσα του Δημοτικού Θεάτρου Αλεξανδρούπολης.
Το Τμήμα της "Ακαδημίας των
Πολιτών" στην Αλεξανδρούπολη συνεχίζει να δέχεται αιτήσεις για το δεύτερο
Εξάμηνο του Ακαδημαϊκού Έτους 2012 - 2013 με θεματολογία: "Κατάρτιση στη
Συμβουλευτική". Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 13 τρίωρες εβδομαδιαίες
Διαλέξεις από Πανεπιστημιακούς Καθηγητές και Εξειδικευμένους Επαγγελματίες με
διδακτορικό στον τομέα τους. Οι διαλέξεις πραγματοποιούνται κάθε Πέμπτη και ώρες
17:00 - 20:00 στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης.
Το κόστος ανέρχεται στα 40 ευρώ για
όλο το εξάμηνο, ενώ προβλέπεται έκπτωση 50% (δηλ. 20 ευρώ) για ανέργους, ΑμεΑ,
πολύτεκνους, τρίτεκνους, μονογονεϊκές οικογένειες, συλλόγους (άνω των δέκα
ατόμων) και φοιτητές.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να
πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους την Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013 και ώρες 17:00
- 20:00 στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης, καθώς και στα τηλέφωνα 6945779762
& 6945877370.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου