Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Πρόσκληση από την Ακαδημία των Πολιτών Αλεξανδρούπολης


Η Ακαδημία των Πολιτών σας ενημερώνει ότι η διάλεξη με θέμα:
"Η καριέρα μου κι εγώ. Συναισθηματική διαχείριση σε περίοδο κρίσης" από τον Αθανασόπουλο Παναγιώτη, Σύμβουλο Επαγγελματικής Ανέλιξης θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη  14 Φεβρουαρίου και ώρα 17:00 στην αίθουσα του Δημοτικού Θεάτρου Αλεξανδρούπολης.


Το Τμήμα της "Ακαδημίας των Πολιτών" στην Αλεξανδρούπολη συνεχίζει να δέχεται αιτήσεις για το δεύτερο Εξάμηνο του Ακαδημαϊκού Έτους 2012 - 2013 με θεματολογία: "Κατάρτιση στη Συμβουλευτική". Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 13 τρίωρες εβδομαδιαίες Διαλέξεις από Πανεπιστημιακούς Καθηγητές και Εξειδικευμένους Επαγγελματίες με διδακτορικό στον τομέα τους. Οι διαλέξεις πραγματοποιούνται κάθε Πέμπτη και ώρες 17:00 - 20:00 στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης.
Το κόστος ανέρχεται στα 40 ευρώ για όλο το εξάμηνο, ενώ προβλέπεται έκπτωση 50% (δηλ. 20 ευρώ) για ανέργους, ΑμεΑ, πολύτεκνους, τρίτεκνους, μονογονεϊκές οικογένειες, συλλόγους (άνω των δέκα ατόμων) και φοιτητές.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους την Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013 και ώρες 17:00 - 20:00 στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης, καθώς και στα τηλέφωνα 6945779762 & 6945877370.

Δεν υπάρχουν σχόλια: