Ο
Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Οικονομικών κ. Γιώργος Μέργος, αφού έριξε τη
βόμβα προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων, προφανώς κατόπιν κυβερνητικών εντολών,
σπεύδει άρον άρον να μαζέψει τα ασυμμάζευτα.
Δεν
γνωρίζει ο Γενικός Γραμματέας ότι ο βασικός μισθός στην Ελλάδα και ειδικά στον
ιδιωτικό τομέα είναι πλέον καθαρά κάτω από 500 ευρώ; Μήπως οι ατομικές
συμβάσεις εργασίας που προβλέπουν και μισθούς κάτω των 380 ευρώ μηνιαίως
υπογράφονται σε άλλη χώρα;
Καμία δήλωση από υψηλά ιστάμενα
πρόσωπα δεν είναι τυχαία. Ξεκάθαρα ο κ. Μέργος προετοιμάζει το έδαφος, καθώς
νέες μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις με τις εντολές της Τρόικα είναι καθοδόν.
Άραγε τι γνώμη έχει για αυτό ο πρωθυπουργός της ανάπτυξης; Φτάνει πια!
Πρέπει ο Ελληνικός λαός να καταλάβει
ότι οι τρικομματικοί κυβέρνηση μας δουλεύει όλους για την "δηθεν"
ανάπτυξη που αναφέρει συνέχεια σχέδιό της είναι η εξαθλίωση του Ελληνικού λαού
και ο εργασιακός μεσαίωνας με μισθούς πείνας 200-300 ευρώ.
Μας κυβερνούν προδότες που έχουν προσκυνήσει
την νέα τάξη πραγμάτων
Ηλιάδης Χρήστος
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΕΟΛΑΙΑ Ν.ΕΒΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου