Ένας 42χρονος αλλοδαπός
συνελήφθη, τις βραδινές ώρες της 3/4-8-2019
από αστυνομικούς του Τμήματος Διαβατηριακού Ελέγχου Κήπων της Διεύθυνσης
Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, οι οποίοι κατά τον έλεγχο διαπίστωσαν ότι σε βάρος
του έχει εκδοθεί Ερυθρά Αγγελία Διεθνών
Αναζητήσεων από τις αρχές του Αζερμπαϊτζάν για απάτη, παραβίαση αλληλογραφίας - συνομιλιών, παραβίαση του
απαραβίαστου της ιδιωτικής ζωής, εκβιασμό και παράνομη
πρόσβαση στα δεδομένα
ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί
στον κ. Εισαγγελέα Εφετών Θράκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου