Με το πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στην βουλή, η κυβέρνηση
επιδιώκει την επιστροφή στην δική της «κανονικότητα» και στην τοπική αυτοδιοίκηση
.
Με υπερεξουσίες στους δημάρχους και περιφερειάρχες,
υποβαθμίζει τον ρόλο των δημοτικών και περιφερειακών συμβουλίων και ακυρώνει
τις κοινότητες.
Πριν ακόμη δοκιμαστεί
στην πράξη ο «Κλεισθένης» , ώστε να φανούν οι δυνατότητες των συγκλίσεων και συναινέσεων που ενισχύουν την δημοκρατική λειτουργία των
θεσμών, επιχειρεί ουσιαστικά να τον
καταργήσει .
Η «κανονικότητα» της Ν.Δ θέλει δημάρχους και περιφερειάρχες
«πασάδες» και τις κοινότητες σε όλο
κομπάρσου , όπως ήταν
μέχρι σήμερα τα τοπικά συμβούλια.
Η απόφαση αυτή της κυβέρνησης, οδηγεί καταφανέστατα στην
αντιδημοκρατική λειτουργία της Τ.Α., η
οποία ενισχύει την διαφθορά και τις
πελατειακές σχέσεις.
Οι κοινοτικοί , δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι θα πρέπει να αντιδράσουν, ώστε να μην
επιτρέψουν, την ουσιαστικά , ακύρωση
τους .
4-8-2019
Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ ΕΒΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου