Δευτέρα 19 Αυγούστου 2019

Μαρίνος Ουζουνίδης: «ΕΧΩ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ με τον κύριο Ευάγγελο Μυτιληνο»


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2019 - ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
Θέλω να ζητήσω ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΝΩΜΗ από όλους τους καλούς φίλους που με συμβούλευαν να μην κατέβω υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την ¨ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΝΕΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ¨Βαγγελης Μυτιληνος . Και δεν ήταν λίγοι οι καλοί φίλοι !
Θέλω να ζητήσω ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΝΩΜΗ από όλους τους αγαπητούς φίλους που τους ζητούσα να ψηφήσουν ¨ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΝΕΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ¨Βαγγελης Μυτιληνος ! Θέλω να ζητήσω ΜΙΑ  ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΝΩΜΗ από λίγους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους και όχι μόνο που ήρθαν



η ζητούσα να έρθουν  στον Συνδυασμό ! Θέλω να πω και ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους που δώσαμε τον ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟ !
Αναλαμβάνω εξ ολοκλήρου την ευθύνη για την λάθος  επιλογή μου ! Ο σοφός λαός λέει αν δεν το ζήσεις ο ίδιος δεν πιστεύεις κανέναν !  Ούτε μικρό παιδί είμαι ούτε αγαθός .
Ξεκίνησα το όμορφο όνειρο όπως και άλλοι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι , αλλά κάποιοι είναι στις ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ ! 
Σαν κάτοικος του όμορφου δήμου της Αλεξανδρούπολης , σαν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος , σαν ένας εργαζόμενος που καθημερινά έρχομαι σε επαφή με πολύ κόσμο και ζητούσα την στήριξη του, σαν Τ. Βουλευτής Έβρου είμαι υποχρεωμένος να ενημερώσω τους αγαπητούς συνδημότες μου και να καταγγείλω την στάση του υποψήφιου Δημάρχου κυρίου Ευάγγελου Μυτιληνου και ζητώ την παραίτηση του . 
Αιτιολογώ .
1. Δεν κράτησε ισες αποστάσεις όπως είναι υποχρεωμένος να κάνει ένας ηγέτης απέναντι σε όλους που αγωνίζονται για την εκλογή του .
2 . Ο κύριος  Ευαγγελος Μυτιληνος  δεν έδωσε σε όλους τους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους του παρά μόνο σε μερικούς την ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ  ενώ ζουν ,  δραστηριοποιούνται σε άλλες πόλεις και χωρίς να γνωρίζουν πολύ καλά που βρίσκονται τα γραφεία του συνδυασμού να εκλέγονται  δημοτικοί σύμβουλοι .
3. Μέχρι και σήμερα μετά την Δεύτερη Κυριακή των εκλογών ο κύριος Ευάγγελος Μυτιληνος εάν είμαι καλά ενημερωμένος δεν έχει ενημερώσει ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ . Βέβαια μας το έλεγε και το τόνιζε « ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΕΓΩ « .
4. Κατά παράξενο τρόπο ο κάθε υποψήφιος ψάχνει τις τελευταίες ημέρες πριν την ημέρα των εκλογών να κάνει μια συγκέντρωση στην Αλεξ/πολη , ο κύριος Ευαγγελος Μυτιληνος δεν έκανε , δεν έκανε ούτε μια διαφήμιση στην τηλεόραση ούτε ένα εκλογικό περίπτερο επι της Λ. Δημοκρατίας αν και το δήλωσα στην συγκέντρωση που πραγματοποίησε ο δήμος Αλεξ/πολης και το ήθελαν και άλλοι υποψ. Δημοτικοί Σύμβουλοι  .  
Μετά την Κυριακή των δημοτικών εκλογών 2019  ΕΧΩ  ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ με τον κύριο Ευάγγελο Μυτιληνο .
ΕΓΩ Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ συνεχίζω την εργασία μου , συνεχίζω να ασχολούμαι με τα κοινά ,συνεχίζω να κυκλοφορώ με καθαρό το Μέτωπο μου στον όμορφο Δήμο της Αλεξανδρούπολης ( φυσικά και δεν είμαι ο μόνος ) .
Δεν χρεωστάω σε κανέναν και τίποτα παρά μόνο στον ΑΝΩΝΥΜΟ ΔΗΜΟΤΗ, ο οποίος θέλω να γνωρίζει ότι είμαι καθαρός σαν και αυτόν.
Δεν χρεωστάω μια ούτε σε Εφορίες , ούτε σε Ασφαλιστικά ταμία , ούτε σε Τράπεζες
Δεν είμαι Γόνος ούτε προέρχομαι από ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΩΛΗΝΑ  .
Δεν έχω καμία εκκρεμότητα με την Δικαιοσύνη !
Μέχρι σήμερα ευτύχησα να μην έχω εμπλακεί σε διαδικασίες βολέματος τόσο του εαυτού μου όσο και συγγενικών μου προσώπων .  ΑΠΛΑ ΘΑ ΖΗΤΑΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ .
Αν δεν με στηρίζεται θα πάω στο Σπίτι μου !
ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΠΟΤΕ ΨΕΥΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ 
ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ! ΟΠΩΣ ΖΗΤΑΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ! ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΝΩΜΗ !

ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ Δ. ΜΑΡΙΝΟΣ
ΔΗΜΟΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΕΒΡΟΥ
ΔΙΠΛ. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Τ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΒΡΟΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια: