Η νεοφιλελεύθερη
–ακροδεξιά κυβέρνηση Μητσοτάκη, ετοιμάζεται
να βάλει «χέρι» στην ασφάλιση της αγροτικής παραγωγής.
Ο κ. Βορίδης θεωρεί τον δημόσιο χαρακτήρα του ΕΛΓΑ το
μεγαλύτερο πρόβλημα !!
Είναι προφανές ότι η Ν.Δ
και ο νέος υπουργός αγροτικής ανάπτυξης,
παθαίνουν αλλεργία με ότι είναι δημόσιο, ανεξαρτήτως πόσο σημαντική συνεισφορά
έχει.
Η ιδιωτικοποίηση του ΕΛΓΑ,
θα επιφέρει μεγάλο πλήγμα στους αγρότες με την αύξηση των ασφάλιστρων, αλλά θα
είναι καταστροφή για τους συναδέλφους τους στον Έβρο.
Ο Έβρος με την συχνές πλημμύρες, θεωρείται υψηλού κινδύνου,
που σημαίνει ότι ο ιδιωτικός ασφαλιστικός φορέας, θα εκτινάξει στα ύψη τα
ασφάλιστρα της αγροτικής παραγωγής, τα οποία θα γίνουν σίγουρα ασύμφορα για
τους αγρότες .
Μπορεί ο καθένας να αντιληφθεί, τι θα σήμαινε για τους
αγρότες του Έβρου η ανασφάλιστη παραγωγή τους. Είναι κάτι περισσότερο από σίγουρο
ότι ο αγροτικός τομέας στον νομό μας θα
αφανιστεί .
Καλούμε τους βουλευτές και την οργάνωση του κόμματος της Ν.Δ
στον Έβρο, να πάρουν θέση για την ιδιωτικοποίηση του ΕΛΓΑ
2-8 -2019
Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ Έβρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου