Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

Διάσωση αλλοδαπών έξω από την Αλεξανδρούπολη και……δύο απορίες…


Περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. εντόπισε, τις απογευματινές ώρες χθες, στη θαλάσσια περιοχή νοτιοδυτικά του λιμένα Αλεξανδρούπολης, πνευστή λέμβο, με επιβαίνοντες 36 αλλοδαπούς.
Το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης συντόνισε την επιχείρηση περισυλλογής και διάσωσης των αλλοδαπών από το  πλήρωμα του σκάφους του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., τους οποίους μετάφεραν στο λιμάνι της



Αλεξανδρούπολης.
Για τους παραπάνω αλλοδαπούς δεν είναι γνωστό:
Αν εξέπεμψαν σήμα κινδύνου
Αν διαθέτουν διαβατήρια και VISA εισόδου στην Ελλάδα


Δεν υπάρχουν σχόλια: