Τετάρτη 31 Ιουλίου 2019

Με σκάφος του Λιμενικού η διακομιδή δύο νεαρών ασθενών από τη Σαμοθράκη στην Αλεξνδρούπολη


Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής πραγματοποιήθηκαν τις βραδινές ώρες χθες, διακομιδές, μιας 28χρονης και ενός 27χρονου από τον λιμένα της Καμαριώτισσας Σαμοθράκης στο λιμένα της Αλεξανδρούπολης, με περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., οι οποίοι έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.








Δεν υπάρχουν σχόλια: