Τα πρώτα δείγματα γραφής
της κυβέρνησης Μητσοτάκη , δεν αφήνουν
καμιά αμφιβολία για την αντίληψη και της σημερινής δεξιάς, ως προς
την άσκηση της εξουσίας .
Με το προτεινόμενο
νομοσχέδιο για το «Επιτελικό Κράτος» ο
υιός Μητσοτάκης, στοχεύει στην πλήρη άλωση του κράτους και στην μετατροπή του
σε κομματικό με δικές του υπερεξουσίες .
Το προτεινόμενο νομοσχέδιο αποτελεί μια
πρωτοφανή -στην ιστορία των ελληνικών πολιτευμάτων και σε συνθήκες
κοινοβουλευτικής δημοκρατίας- υπερσυγκέντρωση εξουσιών στα χέρια ενός και μόνο
προσώπου, του πρωθυπουργού.
Η επιστροφή σε ένα σκοτεινό παρελθόν, πριν
της ψήφισης του συντάγματος του 1974, θέτει ευθέως ζήτημα δημοκρατικής λειτουργίας της κυβέρνησης. Το πρωθυπουργικό διευθυντήριο ,το οποίο ονομάζεται προεδρία της κυβέρνησης , είναι
υπό τον πλήρη έλεγχο του υιού Μητσοτάκη
, ο οποίος με το έτσι θέλω ανέλαβε και την ΕΥΠ και την δημόσια ενημέρωση .
Οι υπουργοί απλά αναλαμβάνουν να εκτελούν
της αποφάσεις της προεδρίας της
κυβέρνησης, η οποία έχει όλη την κυβερνητική
ευθύνη, αλλά και την ευθύνη της δημόσιας διοίκησης ..
Ο απόλυτος, με το νομοσχέδιο , άρχοντας
υιός Μητσοτάκης έχει και την
αρμοδιότητα διορισμού ενός μεγάλου αριθμού γενικών γραμματέων που υπάγονται
απευθείας στον ίδιο , όπως επίσης και τον διοικητή της αρχής διαφάνειας .
Βεβαίως για τον απόλυτο άρχοντα υιό
Μητσοτάκη , οι ανεξάρτητες αρχές δεν προσφέρουν τίποτα και για αυτό τις
καταργεί .
Το κομματικό κράτος της δεξιά στήνεται με
γοργούς ρυθμούς. Το «Επιτελικό Κράτος», προϋποθέτει αποκεντρωμένες διοικήσεις , καμιά σχέση
δηλαδή με αυτό το σχέδιο - έκτρωμα που έχει
κατατεθεί .
30-7-19
Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Έβρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου