Ο πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΣΑΟΝΗΣΟΣ'' Ν.Π. 12489, ενημέρωσε
χθες το μεσημέρι, την Λιμενική Αρχή Αλεξανδρούπολης, ότι κατά την εκτέλεση του
προγραμματισμένου δρομολογίου του από Σαμοθράκη για Αλεξανδρούπολη, και ενώ
έπλεε περίπου 6ν.μ. νοτιοδυτικά του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης, παρουσιάστηκε αύξηση της
θερμοκρασίας καυσαερίων στην αριστερή κύρια μηχανή, και συνέχισε τον πλου με τη
δεξιά κύρια μηχανή.
Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, οι
277 επιβάτες, τα 43 Ι.Χ.Ε., τα 7 Δ/Κ, το 1 Λ/Φ και τα 2 Φ/Γ αποβιβάστηκαν με
ασφάλεια, και από την Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι
αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού από τον παρακολουθούντα
νηογνώμονα.
Το προγραμματισμένο δρομολόγιο του ''ΣΑΟΝΗΣΟΣ'' χθες στις
17:00 παρέμεινε ανεκτέλεστο, ενώ το επιβατικό κοινό εξυπηρετήθηκε με το Ε/Γ-Ο/Γ
''ΣΑΟΣ ΙΙ'' Ν.Π. 10599 τις βραδινές ώρες χθες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου