Πλήρωμα περιπολικού
σκάφους του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, εντόπισε, χθες το
μεσημέρι, πνευστή λέμβο με 13 επιβαίνοντες σε αυτήν, στη θαλάσσια περιοχή
νοτιοδυτικά της Αλεξανδρούπολης.
Υπό το συντονισμό του
Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού Σώματος –
Ελληνικής Ακτοφυλακής, το πλήρωμα του σκάφους προέβη στην
ασφαλή περισυλλογή
και διάσωση των αλλοδαπών, που οποίοι μεταφέρθηκαν στο λιμένα Αλεξανδρούπολης
και είχαν εισέλθει στη Χώρα χωρίς να κατέχουν τα απαιτούμενα έγγραφα.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου