Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

Πλήθος κόσμου στην εκδήλωση της ΝΟΔΕ Έβρου και της Γραμματείας Γυναικείων Θεμάτων, που έγινε στην Αλεξανδρούπολη (εικόνες)


Σε μία κατάμεστη αίθουσα την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου η Αναπληρώτρια Εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας κ. Σοφία Ζαχαράκη και ο Γραμματέας Προγράμματος κ. Γεώργιος Στεργίου καλεσμένοι του Τομέα Γυναικείων Θεμάτων της ΝΟΔΕ Έβρου σε συνεργασία με την Γραμματεία Γυναικείων Θεμάτων παρουσίασαν τις θέσεις του κόμματος με θέμα τις «Σύγχρονες πολιτικές για την προστασία της οικογένειας».
Το ενδιαφέρον και η ανταπόκριση του κόσμου μας δίνει τη



δύναμη να συνεχίσουμε την προσπάθεια για παρόμοιες εκδηλώσεις.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους.

O Πρόεδρος της Ν.Ο. Έβρου                                                Ο Γραμματέας
της Νέας Δημοκρατίας                                                                                  














Δεν υπάρχουν σχόλια: