Δευτέρα, 3 Ιουλίου 2017

Τουρκία: “Σαμποτάζ” σε Τούρκους στρατιώτες δίπλα στα ελληνικά σύνορα!

Οι μαζικές δηλητηριάσεις Τούρκων στρατιωτικών είναι τόσο συχνές που κάποιοι πλέον έχουν αρχίσει και κάνουν ανοιχτά λόγο για σαμποτάζ.
Το νέο κρούσμα μαζικής δηλητηρίασης Τούρκων στρατιωτικών σημειώθηκε στα ελληνο-τουρκικά σύνορα, χθες το βράδυ.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται, σε δημοσιεύματα του τουρκικού Τύπου, το νέο περιστατικό εντοπίζεται στην 54η Μεραρχία Μηχανικού του τουρκικού Πεζικού στην Αδριανούπολη.
Το βράδυ του Σαββάτου 14 στρατιωτικοί μεταφέρθηκαν στα επείγοντα περιστατικά του νοσοκομείου της



Ανδριανούπολης με βαριθά συμπτώματα.
Τα συμπτώματα εμφανίστηκαν εμάσως μετά το δείπνο. Οι στρατιώτες δήλωσαν ότι νιώθουν πόνο στην κοιλιά και ναυτία.
Η έδρα αυτής της μεραρχίας βρίσκεται στην περιοχή του Κάραγατς, δηλαδή στην μοναδική περιοχή δυτικά του Έβρου που είναι υπό τουρκική κυριαρχία.




Δεν υπάρχουν σχόλια: