Τη δυνατότητα συστέγασης
των διοικητικών υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στο ιδιόκτητο κτίριο του ΟΑΕΔ στην
Ορεστιάδα, εξετάζει το υπουργείο Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής
Αλληλεγγύης, σύμφωνα με απάντηση που έδωσε το ίδιο στην σχετική ερώτηση που
κατέθεσε η βουλευτής Π.Ε. Έβρου του
ΣΥΡΙΖΑ Νατάσα Γκαρά.
Συγκεκριμένα, στην απάντησή του προς της βουλευτή
του
ΣΥΡΙΖΑ, ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας κ. Δ. Στρατούλης, σημειώνει ότι εξετάζεται «αρμοδίως η
δυνατότητα συστέγασης των διοικητικών υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στο ιδιόκτητο
κτίριο του ΟΑΕΔ στην Ορεστιάδα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου