Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Το ζήτημα της μετεγκατάστασης του ΙΚΑ Ορεστιάδας σε δημόσιο κτίριο της περιοχής εξετάζει το υπουργείο Εργασίας

Τη δυνατότητα συστέγασης των διοικητικών υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στο ιδιόκτητο κτίριο του ΟΑΕΔ στην Ορεστιάδα, εξετάζει το υπουργείο Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σύμφωνα με απάντηση που έδωσε το ίδιο στην σχετική ερώτηση που κατέθεσε η  βουλευτής Π.Ε. Έβρου του ΣΥΡΙΖΑ Νατάσα Γκαρά.
Συγκεκριμένα, στην απάντησή του προς της βουλευτή



του ΣΥΡΙΖΑ, ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας κ. Δ. Στρατούλης,  σημειώνει ότι εξετάζεται «αρμοδίως η δυνατότητα συστέγασης των διοικητικών υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στο ιδιόκτητο κτίριο του ΟΑΕΔ στην Ορεστιάδα."




Δεν υπάρχουν σχόλια: