Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Πρωινή διακομιδή 23χρονου ασθενή από τη Σαμοθράκη στην Αλεξανδρούπολη

Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, διεκομίσθη τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, από το λιμάνι της Καμαριώτισσας Σαμοθράκης στο λιμένα της Αλεξανδρούπολης, με πλωτό περιπολικό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., 






23χρονος, ο οποίος έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψη




Δεν υπάρχουν σχόλια: