Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Ανεξαρτητοποιήθηκε ο Ν. Τζανίδης από την παράταξη κοινωνική συμμαχία της Περιφέρεια ΑΜΘ


Προς τον Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ
Κύριε Πρόεδρε,
σας παρακαλώ όπως γνωστοποιήσατε στο σώμα την παρακάτω δήλωσή μου πριν την έναρξη της επόμενης συνεδριάσεως:
Σύμφωνα αρθ. 19 παρ. 4 της Υπουργικής απόφασης για τον Κανονισμό λειτουργίας Περιφερειακών Συμβουλίων, μέλος του περιφερειακού συμβουλίου μπορεί με γραπτή δήλωσή του προς το προεδρείο να ανεξαρτητοποιηθεί από τη περιφερειακή παράταξη.
Από τον Απρίλιο του 2012, μετά και από δικές μου ενέργειες, έγινε γνωστό ότι η συμμετοχή κάποιου μέλους του παρόντος Περιφερειακού Συμβουλίου δεν είναι νόμιμη.


Παρόλες όμως τις καταγγελίες για το θέμα αυτό ουδέποτε έλαβα συγκεκριμένη απάντηση, ούτε από τον Περιφερειάρχη, ούτε από την συγκεκριμένη Περιφερειακή Σύμβουλο, αλλά και ούτε από την παράταξη της οποίας πλέον είμαι μέλος, αφού από τον χρόνο της καταγγελίας μου μέχρι σήμερα έχει μεσολαβήσει η ορκωμοσία μου ως Περιφερειακού Συμβούλου.
Τις τελευταίες μάλιστα μέρες, έγιναν γνωστά νεότερα στοιχεία για την δράση της συγκεκριμένης Συμβούλου-Διευθύντριας, αποτέλεσμα των οποίων είναι η άσκηση ενεργειών κοινοβουλευτικού ελέγχου για το θέμα αυτό.
Επειδή όλες οι πρόσφατες ενέργειες-πράξεις-διορισμοί της περιφερειακής Συμβούλου έγιναν τουλάχιστον με την ανοχή του Περιφερειάρχη και της περιφερειακής παράταξης ‘‘κοινωνική συμμαχία’’.
Επειδή ο λόγος θέσπισης του ασυμβίβαστου ως απαγορευτικής διάταξης, είναι η προστασία του δημοσίου συμφέροντος από τον ψυχολογικό επηρεασμό που είναι δυνατόν να ασκήσει από τη δημόσια θέση του ο υπάλληλος στο εκλογικό σώμα, καθώς και η αποφυγή της προπαρασκευής με τον τρόπο αυτό της σταδιοδρομίας του ως περιφερειακού άρχοντα.
Επειδή κανείς δημοκρατικός πολιτικός φορέας δεν είναι δυνατόν να συμφωνεί, να επικροτεί και να επιβραβεύει ανάλογες συμπεριφορές.
Επειδή επιδίωξη μου είναι μία απελευθερωμένη τοπική αυτοδιοίκηση από τα βαρίδια και τις πρακτικές του παρελθόντος, της οικογενειοκρατίας, του «φιλικού περιβάλλοντος» , του νεποτισμού και της διαφθοράς.
Για τον λόγο αυτό Κύριε Πρόεδρε αποχωρώ από την παράταξη κοινωνική συμμαχία και θα συνεχίσω την πορεία μου για το υπόλοιπο της θητείας μου ως Ανεξάρτητος Περιφερειακός Σύμβουλος.

Δήλωση του Τζανίδη Νικόλαου του Θεμιστοκλή, Περιφερειακού Συμβούλου
Κομοτηνή 22-4-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: