Έκπληκτοι είδαν οι
περαστικοί να συλλαμβάνεται ένας άντρας στο κέντρο της πόλης επι της οδού
Βενιζέλου. Όλα συνέβησαν περίπου στη 1 το μεσημέρι και ενώ η αγορά ήταν
ανοιχτή. Ένας καταστηματάρχης αντιλήφθηκε κλοπή από έναν νεαρό άντρα και αμέσως
κάλεσε την αστυνομία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο
άντρας μπήκε στο κατάστημα με είδη ρουχισμού και λέγοντας ότι είναι άστεγος,
ζήτησε να του δώσουν ρούχα. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος τον συμπόνεσε και
πήγε στην αποθήκη για να του φέρει.
Ο νεαρός εκμεταλλευόμενος την απουσία του, άρπαξε κάποια
είδη και τα έβαλε στην τσάντα του. Έγινε όμως αντιληπτός από υπάλληλο του
καταστήματος και αμέσως κλήθηκε η αστυνομία όπου βρήκε στην κατοχή του και τα
κλεμμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου