Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Σύλληψη ληστή στην Αλεξανδρούπολη on camera!


Έκπληκτοι είδαν οι περαστικοί να συλλαμβάνεται ένας άντρας στο κέντρο της πόλης επι της οδού Βενιζέλου. Όλα συνέβησαν περίπου στη 1 το μεσημέρι και ενώ η αγορά ήταν ανοιχτή. Ένας καταστηματάρχης αντιλήφθηκε κλοπή από έναν νεαρό άντρα και αμέσως κάλεσε την αστυνομία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άντρας μπήκε στο κατάστημα με είδη ρουχισμού και λέγοντας ότι είναι άστεγος, ζήτησε να του δώσουν ρούχα. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος τον συμπόνεσε και πήγε στην αποθήκη για να του φέρει.


Ο νεαρός εκμεταλλευόμενος την απουσία του, άρπαξε κάποια είδη και τα έβαλε στην τσάντα του. Έγινε όμως αντιληπτός από υπάλληλο του καταστήματος και αμέσως κλήθηκε η αστυνομία όπου βρήκε στην κατοχή του και τα κλεμμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: