Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας από τον Σύλλογο Ποταμιωτών Αλεξανδρούπολης
Ο Σύλλογος
Ποταμιωτών Αλεξανδρούπολης θα πραγματοποιήσει την κοπή της πρωτοχρονιάτικης
πίτας του την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 11:00 στο ξενοδοχείο ΕΓΝΑΤΙΑ
στην αίθουσα ΘΡΑΚΗ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου