Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας από τον Σύλλογο Ποταμιωτών Αλεξανδρούπολης


Ο Σύλλογος Ποταμιωτών Αλεξανδρούπολης θα πραγματοποιήσει την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 11:00 στο ξενοδοχείο ΕΓΝΑΤΙΑ στην αίθουσα ΘΡΑΚΗ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: