10 ΜΕΤΑΛΛΙΑ- 3 ΧΡΥΣΑ Η ΜΑΡΙΝΑ ΜΠΑΔΑΝΗ!
Με εξαιρετική εμφάνιση
που συνοδεύτηκε από πολλά νέα ατομικά ρεκόρ, οι μικρότεροι κολυμβητές της αγωνιστικής
ομάδας του ΟΦΘΑ των κατηγοριών Παμπαίδων και Παγκορασίδων Α΄και Β΄ αγωνίστηκαν
στους Χειμερινούς Αγώνες Κολύμβησης Βόρειας Ελλάδας.
Οι αγώνες έγιναν στο
Ποσειδώνιο κολυμβητήριο της Θεσσαλονίκης και οι ιδανικές συνθήκες
αγώνων(θερμοκρασία χώρου 26ο C και πισίνας 27,5ο
C ) έκαναν ακόμη πιο εύκολη
την προσπάθεια για επιτυχία όλων των κολυμβητών!
Τα 10 μετάλλια (3 χρυσά-5
ασημένια - χάλκινα) είναι μόνο το τελικό αποτέλεσμα, αφού όλοι οι κολυμβητές
μας ήταν στην 8άδα των τελικών,ενώενδεικτικό της εμφάνισης των κολυμβητών του
ΟΦΘΑ. Οι γονείς που παρευρέθηκαν στην κερκίδα του Ποσειδωνίου έδωσαν μια ακόμη
πιο ευχάριστη νότα στην αποστολή και καμάρωσαν τα παιδιά τους σε πραγματικές
συνθήκες αγώνων.
Άτυχη στιγμή για την
Αλεξανδρούπολη η ακύρωση στα 200μ Μικτή Ατομική της Άννας Νίγδελη, ενώ
τερμάτισε στην 2η θέση!
Αναλυτικά οι αθλητές και οι επιτυχίες τους:
Μπαδάνη
Μαρίνα(Παγκορασίδων Β΄) -5 μετάλλια(3 χρυσά, 2ασημένια): 100πετ:1΄08΄΄00(χρυσό),
200πετ:2΄33΄΄35 (χρυσό), 400ΜΑ:5΄28΄΄28(χρυσό), 4Χ200ελ: 10΄08΄΄14(ασημένιο),
4Χ100Μ.Ο.:5΄11΄΄86(ασημένιο)
Καδόγλου
Μαρίνα(Παγκορασίδων Α΄)-3 μετάλλια:100πετ:1΄09΄΄61(ασημένιο), 400ΜΑ: 5΄27΄΄61(ασημένιο),
200πετ:2΄35΄΄28(χάλκινο)
Βολτέζου Θάλεια(Παγκορασίδων
Β΄)-4 μετάλλια(2 ασημένια, 2 χάλκινα): 200ΜΑ: 2΄44΄΄13(ασημένιο),
400ΜΑ:5΄48΄΄68(χάλκινο), 4Χ200ελ: 10΄08΄΄14(ασημένιο),
4Χ100Μ.Ο.:5΄11΄΄86(ασημένιο)
Μαυροκεφάλου Ανστασία(Παγκορασίδων
Β΄)- 2 μετάλλια(1 ασημένιο- 1χάλκινο): 4Χ200ελ: 10΄08΄΄14(ασημένιο), 4Χ100Μ.Ο.:5΄11΄΄86(ασημένιο),
200ύπ:2΄48΄΄34(8η), 100ύπ:1΄18΄΄78(7η).
Αγοράκη Ξανθή(Παγκορασίδων
Β΄)- 2 μετάλλια(1 ασημένιο- 1χάλκινο): 4Χ200ελ: 10΄08΄΄14(ασημένιο),
4Χ100Μ.Ο.:5΄11΄΄86(ασημένιο)
Νίγδελη Άννα(Παγκορασίδων
Α΄):400ΜΑ:5΄46΄΄01(4η), 200ΜΑ:ΑΚ, 200πετ:2΄49΄΄30(4η)
Λασκαρέλης
Γρηγόρης(Παμπαίδων Β΄):200πετ2΄51΄΄79(9ος), 400ΜΑ:5΄49΄΄82(5ος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου