Μεγάλη συγκέντρωση
διαμαρτυρίας, πορεία και ομιλίες για την κατάργηση της αυτονομίας του
νοσοκομείου Διδυμοτείχου έλαβε χώρα σήμερα στην πόλη του Έβρου.
Κάτοικοι,
φορείς (πολιτικοί και μη) μικροί μεγάλοι, μαθητές, εργαζόμενοι του νοσοκομείου έδωσαν
βροντερό παρόν δηλώνοντας την αντίθεσή τους στην απόφαση της κυβέρνησης.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Κανείς βουλευτής του Έβρου δεν ήταν εκεί...
Οι
φωτογραφίες είναι από το http://voreasmagazin.blogspot.gr/





























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου