Με τη μέθοδο του ριφιφί άγνωστοι
δράστες εισέβαλαν, μέσα στο Σαββατοκύριακο, σε κοσμηματοπωλείο επί της οδού
Κύπρου στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης, άρπαξαν ότι μπορούσαν και εξαφανίστηκαν.
Μπήκαν στο κατάστημα πιθανόν από το υπόγειο της οικοδομής
ανοίγοντας μια τρύπα στον τοίχο.
Δυνάμεις της αστυνομίας
βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη σκηνή του εγκλήματος και συλλέγουν στοιχεία…
Η εικόνα είναι από το
αρχείο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου