Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Νίκη για την Νίκη Αλεξανδρούπολης, 3-1 τον Μ. Αλέξανδρο Γιαννιτσών


Στον αγώνα για την 16η αγωνιστική για τον Γ’ όμιλο της Α2 κατηγορίας γυναικών, που τελείωσε πριν λίγο, Μ Αλέξανδρος Γιαννιτσών-Νίκη Αλεξανδρούπολης 1-3 σετ (18-25, 19-25, 25-23, 15-25).



Δεν υπάρχουν σχόλια: