Νίκη για την Νίκη Αλεξανδρούπολης, 3-1 τον Μ. Αλέξανδρο Γιαννιτσών
Στον αγώνα για την 16η
αγωνιστική για τον Γ’ όμιλο της Α2 κατηγορίας γυναικών, που τελείωσε πριν λίγο,
Μ Αλέξανδρος Γιαννιτσών-Νίκη Αλεξανδρούπολης 1-3 σετ (18-25, 19-25, 25-23,
15-25).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου