Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Τους το επιτρέψαμε... και τώρα ζητάμε Έβρο Νο2


Τους αφήσαμε.... τους το επιτρέψαμε να πετσοκόψουν τον Έβρο, να τον “ματώσουν”, να τον απαξιώσουν, να τον υποβαθμίσουν...τους αφήσαμε να μας “τα πάρουν”... κόπους, όνειρα, αγώνες μιας ζωής... και τώρα; Τώρα τι ζητάμε;
Να μας επιτρέψουν τα αυτονόητα! Ακούω ότι θέλουμε δεύτερο νομό. Δεύτερο νομό... μέσα στο νομό! Γιατί;
Για να μείνει το ΙΚΑ, το Ειρηνοδικείο, για να υπάρχει ΤΕΒΕ, να λειτουργεί το ταχυδρομείο, για να χτυπάει το κουδούνι στο σχολείο....
Ο βόρειος Έβρος πρέπει να γίνει δεύτερος νομός... αυτό ακούω!
Τώρα όμως δεν ακούει κανείς, γιατί όταν έπρεπε να φωνάξουμε κάναμε ότι δεν “ακούγαμε” !!!
Δημήτρης Κολιός

Δεν υπάρχουν σχόλια: