Τους αφήσαμε.... τους το
επιτρέψαμε να πετσοκόψουν τον Έβρο, να τον “ματώσουν”, να τον απαξιώσουν, να
τον υποβαθμίσουν...τους αφήσαμε να μας “τα πάρουν”... κόπους, όνειρα, αγώνες
μιας ζωής... και τώρα; Τώρα τι ζητάμε;
Να μας επιτρέψουν τα αυτονόητα! Ακούω ότι θέλουμε
δεύτερο νομό. Δεύτερο νομό... μέσα στο νομό! Γιατί;
Για να μείνει το ΙΚΑ, το Ειρηνοδικείο, για να υπάρχει
ΤΕΒΕ, να λειτουργεί το ταχυδρομείο, για να χτυπάει το κουδούνι στο σχολείο....
Ο βόρειος Έβρος πρέπει να γίνει δεύτερος νομός... αυτό
ακούω!
Τώρα όμως δεν ακούει κανείς, γιατί όταν έπρεπε να
φωνάξουμε κάναμε ότι δεν “ακούγαμε” !!!
Δημήτρης Κολιός

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου