Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Τηλεφωνικό Κέντρο Καταγγελιών στο τμήμα Εμπορίου του Έβρου


Στο Τμήμα Εμπορίου-Τουρισμού της Διεύθυνσης Ανάπτυξης ΠΕ Έβρου λειτουργεί, 24 ώρες το 24ωρο, πενταψήφιο τηλεφωνικό κέντρο καταγγελιών καταναλωτών, το 15699, το οποίο δέχεται και εξετάζει καταγγελίες και παράπονα των καταναλωτών, ενώ παράλληλα παρέχει ενημέρωση για θέματα που άπτονται της προστασίας του καταναλωτή.

Όσον αφορά τον χειρισμό των καταγγελιών, αυτές είτε εξετάζονται από ελεγκτές του Τμήματος (εφόσον αφορούν αγορανομικά θέματα και ζητήματα ποιότητας προϊόντων) είτε διαβιβάζονται στις αρμόδιες Υπηρεσίες.
Για απορίες-παράπονα-καταγγελίες, απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό κέντρο καταναλωτή για όλο τον Έβρο στο τηλέφωνο 15699, στείλτε ηλεκτρονικό μήνυμα ταχυδρομείου στο anaptixi.evrou@pamth.gov.gr ή συμπληρώσετε την ειδική φόρμα στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου στη διεύθυνση www.peevrou.eu.
Όσον αφορά το είδος των καταγγελιών, σημειώνεται ότι ο αριθμός των καταγγελιών για τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες αποτελούν περίπου το 40% του συνόλου των καταγγελιών, ενώ η πλειοψηφία τους αφορούσε σε αδιευκρίνιστες, αδικαιολόγητα υψηλές ή καταχρηστικές χρεώσεις και σε χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών (συχνές διακοπές, περιοδική απώλεια σύνδεσης).
Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι ο κλάδος των ηλεκτρονικών επικοινωνιών παρουσιάζει το μεγαλύτερο ποσοστό επίλυσης των υποθέσεων υπέρ του καταναλωτή έναντι όλων των υπόλοιπων κλάδων. Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνουν καταγγελίες σχετικά με την ασφάλεια και ποιότητα των τροφίμων (18%) και ακολουθούν καταγγελίες σχετικά με ποιότητα καυσίμων (9%) και διαφάνεια τιμών (9%).
Καταγγελίες σχετικά με τη διαφάνεια των τιμών, παρουσιάζουν σημαντική αύξηση κατά τα έτη 2009-2010 συγκριτικά με τα προηγούμενα.
Πηγή: PIAZZA del POPOLO

Δεν υπάρχουν σχόλια: