Τετάρτη, 17 Μαΐου 2017

Παύλος Α. Μιχαηλίδης: Άμεση επαναφορά της κυκλοφορίας στην οδό Κύπρου, πριν "κλείσει" η παραλιακή οδός.

Η αποσπασματική εφαρμογή της Κυκλοφοριακής μελέτης από την δημοτική αρχή, με την απαγόρευση της διέλευσης των οχημάτων στην οδό Κύπρου, έφερε αναστάτωση στην ομαλή κυκλοφορία της πόλης και ξεσήκωσε δικαίως θύελλα διαμαρτυριών από τους ίδιους τους πολίτες.
Ο οδικός άξονας ο οποίος οδηγεί στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και εξυπηρετεί τους επαγγελματίες αλλά και τους επισκέπτες της πόλης, δεν μπορεί να μετατραπεί αυτή την χρονική στιγμή σε μια λανθάνουσα μορφή πεζοδρόμου.
Διότι με αυτή την αψυχολόγητη απόφαση του κ. Λαμπάκη, σήμερα η οδός Κύπρου, ούτε ως δρόμος μπορεί



να λειτουργήσει αλλά ούτε δυστυχώς και ως πεζόδρομος. Η υπάρχουσα υψομετρική διαφορά μεταξύ οδοστρώματος και πεζοδρομίων καθώς και η διέλευση των οχημάτων από τους κάθετους οδούς, δεν διευκολύνει ούτε τους πεζούς αλλά ούτε και τα (εμπορικής χρήσεως) καταστήματα.
Από την στιγμή λοιπόν που διαπιστώνεται ένα λάθος, οφείλει ο κ. δήμαρχος να το επανορθώσει και μάλιστα πολύ σύντομα, προτού  "κλείσει" η παραλιακή οδός Βασιλέως Αλεξάνδρου και συγκεκριμένα πριν το τέλος του τρέχοντος μηνός.
Ανάλογο λάθος επιχειρείται να συμβεί και με την ειλημμένη απόφαση του κ.Λαμπάκη για απαγόρευση της κυκλοφορίας των οχημάτων στην οδό Χαριλάου Τρικούπη (βόρεια πλευρά της Ακαδημίας)!!!
Μετά και το αποτυχημένο εγχείρημα της οδού Κύπρου, θέλουμε να πιστεύουμε πως θα αναθεωρηθεί μια τέτοια απόφαση, μια και η οδός Χ. Τρικούπη αποτελεί αυτή την στιγμή ένα σημαντικό οδικό άξονα, σε μια πόλη η οποία ακόμη δεν έχει καταφέρει να αποκεντρώσει σημαντικές της υπηρεσίες, (Δικαστήρια, Αστυνομία, ΚΤΕΛ, κλπ) και φυσικά δεν διαθέτει μια ολοκληρωμένη σύγχρονη περιφερειακή οδό.
Ως δημοτική παράταξη η "ΑΝΑ.Σ.Α." είχε εγκαίρως τοποθετηθεί εγγράφως και για τις δύο φάσεις της περιβόητης Κυκλοφοριακής μελέτης. Μεταξύ πολλών άλλων είχαμε τότε τονίσει, την αντίθεσή μας σε αποσπασματικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με κυρίαρχη αντίρρηση στην επιχειρούμενη μονοδρόμηση της Παραλιακής οδού.
Επί της ουσίας όμως είχαμε επισημάνει και τα εξής:
Η αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού ζητήματος δεν μπορεί να είναι ολοκληρωμένη και οριστική, αν δεν γίνει σαφές ένα συγκεκριμένο όραμα για την πόλη. Με βάση αυτό το όραμα πρέπει να σχεδιαστεί το πλαίσιο της μακροπρόθεσμης αναδιάρθρωσης της λειτουργικής δομής της και να καθοριστούν τα απαραίτητα βήματα σε αυτή την κατεύθυνση ώστε το σχέδιο αυτό να αποτελέσει μια αναπτυξιακή προοπτική και όχι μια πρόσκαιρη ικανοποίηση μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων, υλοποιώντας αυθαίρετες αποφάσεις.
Τότε μόνο η κάθε πολεοδομική παρέμβαση θα μπορεί να είναι αποτελεσματική και κυρίως αποδεκτή από τους πολίτες, παρόλο που ποτέ δεν θα είναι πολιτικά ουδέτερη: άλλα κοινωνικά στρώματα ή ομάδες θα τα ευνοεί, άλλα θα τα αφήνει αδιάφορα και άλλα ενδεχομένως θα τα ζημιώνει.

Παύλος Α. Μιχαηλίδης
Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης
"ΑΝΑ.Σ.Α."


Δεν υπάρχουν σχόλια: