Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

«Ελλη, η εγγονή του Αιόλου» λέγεται το βιβλίο της Αλεξάνδρας Κουρκούδιαλου που θα κάνει την πρώτη του παρουσίαση στην Αλεξανδρούπολη

Την Παρασκευή 10 Μαρτίου, 7 η ώρα το απόγευμα, η Αλεξάνδρα Κουρκούδιαλου θα παρουσιάσει το βιβλίο της "Έλλη, η εγγονή του Αιόλου", που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή και μιλάει για την απόλυτη αγάπη και την δύναμη του έρωτα, στο Public Αλεξανδρούπολης (Λ. Δημοκρατίας 210).
Αφήγηση: Μαίρη Καρακοπούλου, Ερμηνεία-συζήτηση: Ελένη Συράκη.
Σας περιμένουμε όλους στην επίσημη παρουσίαση του βιβλίου.
H συγγραφέας Αλεξάνδρα Κουρκούδιαλου λέει για το βιβλίο και την παρουσίαση:
«Στην ακμή της ζωής μου και με το φορτίο μιας ζωής «γεμάτης», το βιβλίο μου «Έλλη, η εγγονή του Αιόλου» είναι το πρώτο μου ολοκληρωμένο μυθιστόρημα. Ένα βιβλίο που έχει δυο μέρη με 13



χρόνια διαφορά. Θα το δει κανείς στον τρόπο γραφής, θα το διαπιστώσει κανείς στην ωριμότητα των αποφάσεων. Δεν υπήρχε λόγος να βιαστώ… Η απόλαυση του να γράφω, με έκανε να μην θέλω να τελειώσω ποτέ αυτή την ιστορία. Ένας μοναχικός, αλλά αγαπημένος δρόμος, που συναντά μια μεγάλη γιορτή, όπως αυτή της πρώτης παρουσίασης στην πόλη μου! Έτσι, αντιφατική και πληθωρική όπως είμαι, έχω δυο όνειρα ακόμα για την Έλλη, την εγγονή του Αιόλου, το βιβλίο μου: Την πολυπόθητη ελπίδα μου να το διαβάσετε με μια ανάσα… και τον ακριβό μου στόχο: να μην το ξεχάσετε ποτέ…»


Δεν υπάρχουν σχόλια: