Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Περίπτερο στην Αλεξανδρούπολη και αποδείξεις… (όνειρο θερινής νυκτός)


Λίγα λεπτά μετά τις 12 τα μεσάνυκτα πήγα στο περίπτερο που βρίσκεται  μπροστά από την millennium bank στην Λεωφόρο Δημοκρατίας στην Αλεξανδρούπολη για να αγοράσω τσιγάρα.
Έχω αυτή αυτήν την κακιά συνήθεια, δυστυχώς.
Ο περιπτεράς μου έδωσε τα τσιγάρα, μου έδωσε τα ρέστα και όταν του ζήτησα απόδειξη μου είπε ότι έκλεισε την μηχανή (TILT)  ενώ το περίπτερο ήταν ακόμη ανοικτό.
Του ζήτησα φυσικά τα χρήματά μου πίσω και με απίστευτη αγένεια ο «επαγγελματίας» μου είπε σε ύφος που δεν ταιριάζει στην δική μου παιδεία, λόγια που μόνο στον υπόκοσμο ταιριάζουν….. δηλαδή ένοιωσα και ένοχος που ζήτησα κάτι το τόσο τρομερό.....

Αμέσως ως έντιμος και νομοταγής πολίτης τηλεφώνησα στην αστυνομία (τηλ. 100) για να καταγγείλω το πολύ σοβαρό γεγονός κατά την δική μου υποκειμενική άποψη και ο αστυνομικός τηλεφωνικής υπηρεσίας μου είπε ότι έπρεπε να καταγγείλω το γεγονός στη εφορία, η οποία όμως το βράδυ είναι κλειστή και θα ανοίξει το πρωί….
Τελικά υπάρχουν ακόμη ασυνείδητοι επαγγελματίες στην Ελλάδα;
Υπάρχουν ακόμη αυτοί που στην κυριολεξία «κλέβουν» το κράτος;
Υπάρχουν ακόμη ορισμένοι που θεωρούνται ποιο έξυπνους από τους άλλους;
Που είναι ο έλεγχος;
Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει;
Δεν υπάρχουν νόμοι;

Δεν υπάρχουν σχόλια: